Fast Uutiset

-

Ravintolisät

Ravintolisät

Paljon ja kovaa harjoittelevan kuntoilijan näkökulmasta on erityisen tärkeää rytmittää ateriat järkevästi päivän sisällä. Yleisenä suosituksena voidaan pitää 5-7 ateriaa päivän aikana, joista erityisesti välipalojen täyspainoisuuteen kannattaa ...Lue lisää

Kuntosalitreenin tehokeinot

Kuntosalitreenin tehokeinot

Pudotussarjoissa tehdään useampi peräkkäinen harjoitussarja välillä vastusta pudottamalla. Tällöin positiivisen sarjan perään jatketaan liikettä välittömästi pienemmillä painoilla ja jatketaan niin monta toistoa kuin jaksetaan. Tavoitteena on ...Lue lisää

Opi seisomaan käsillä

Opi seisomaan käsillä

Käsilläseisonta ei ole ainoastaan tasapainoilua, vaan kyseessä on monipuolinen liike, joka koostuu useista pienistä mikrotaidoista, jotka yhdessä mahdollistavat käsilläseisonnan. Käsilläseisonnan suosion kasvuun on vaikuttanut toiminnallisen ...Lue lisää

FAST @Instagram

224

199

251

193

483

178

341

349

SEURAA MEITÄ SOMESSA