MAKSIMOI LIHASKASVUSI

Muscle & Fitness

Tavoitteesi on maksimoida lihaskasvusi sekä pyrkiä kohti näyttävää, erottuvaa ja tyylikästä fysiikkaa. Tällöin lisäravinteiden osalta avainasemassa ovat tuotteet, jotka tarjoavat sinulle riittävästi laadukasta proteiinia lihastesi rakennusaineiksi, hyvin imeytyvää hiilihydraattia, palautumisen tehostamiseksi sekä korkealaatuiset ns. peri workout –tuotteet, jotka takaavat suorituskyvyn kaikkein kovatehoisimmissakin harjoituksissa, vähentävät harjoituksen aikaista kataboliaa sekä nopeuttavat palautumisprosessin käynnistymistä.

Ravinnon osalta sinun täytyy varmistaa riittävä energiansaanti, jotta ylimääräistä energiaa riittää lihasten kasvulle. Laadukasta proteiinia tulisi saada useita kertoja vähintään 20 gramman kerta-annos, jotta lihasproteiinien muodostuminen saisi sykäyksen proteiiniravinnosta monta kertaa päivässä. Täysin rasvatonta ruokavaliotakaan ei kannata noudattaa, sillä muun muassa hormonitoimintamme tarvitsee rasvaa toimiakseen kunnolla.

Treenin osalta lihasta kasvattaessa kuormien tulee olla riittävän suuria (70-85% ykkösmaksimista), pääsääntöisesti sarjat on hyvä tehdä uupumukseen asti ja liikkeen jarruttavaan vaiheeseen keskittyen. 

Omat suosituksemme sinulle