EROON RASVASTA

Rasvanpoltto

Mikäli tavoitteenasi on painonhallinta ja kehonkoostumuksen muuttaminen rasvattomampaan ja kiinteämpään suuntaan, on ruokailutottumusten ja oikeaoppisen ravitsemuksen merkitys äärimmäisen suuri. Sinun tulee saada tällöin ruoasta vähemmän kaloreita kuin kulutat. Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita nälästä kärsimistä ja hampaiden kiristelyä. Esimerkiksi säännöllinen ateriarytmi ja riittävä proteiinin saanti ovat tärkeässä roolissa, kun tarkoituksena on alentaa kehon rasvaprosenttia ja turvata lihasmassan säilyminen painonpudotuksen aikana. Säännöllisen ateriarytmin, ja riittävän proteiininsaannin, kautta nälkä pysyy hallinnassa, annoskoot kohtuullisina ja sinulla on vähemmän mielitekoja. 

Laajasta FAST-tuotevalikoimasta löydät useita runsaasti proteiinia sisältäviä, mutta vähähiilihydraattisia ja vähärasvaisia, ja kuitenkin maultaan äärimmäisen herkullisia  välipalavaihtoehtoja. Yhteistä näille tuotteille on käytännöllisyys ja vaivattomuus ja ne ovatkin helppo ja nopea tapa täydentää ravitsemusta esimerkiksi kiireisen työpäivän keskellä tai ottaa mukaan pidemmällekin matkalle.

Omat suosituksemme sinulle